Uczestnicy Klubu Seniora z Zakrzowa poczuli wakacyjny nastrój i postanowili wybrać się nad nasze polskie morze

Wyruszyliśmy w Boże Ciało, a pierwszym przystankiem był Malbork, gdzie zwiedziliśmy największą gotycką twierdzę na świecie. Po spacerze z przewodnikiem możemy śmiało powiedzieć, że historię tego zamku znamy na piątkę.

W kolejnych dniach w planach mieliśmy zwiedzenie Trójmiasta. Rozpoczęliśmy od Oliwy, gdzie w opactwie cystersów w bazylice pw. Trójcy Świętej wysłuchaliśmy koncertu organowego. Następnie był Sopot. Tam spędziliśmy niezapomniane chwile na molo, którego część spacerowa sięga około pół kilometra w głąb morza. Stąd też podziwialiśmy statki, które kotwiczyły w pobliżu oraz przepiękny widok na Bałtyk.

Kolejnym wizytowanym miastem była Gdynia. W porcie zachwycał nas „Dar Pomorza” oraz okręt wojenny ORP „Błyskawica”. Wstąpiliśmy też do Akwarium Gdyńskiego.

Ostatnim punktem naszej wyprawy był Gdańsk. I tu już trudno wymienić wszystkie zabytki, o których mogliśmy posłuchać i które mogliśmy zobaczyć, zaczynając od Zatoki Gdańskiej, przez starówkę, na Bazylice Mariackiej Wniebowzięcia NMP kończąc.

Mimo dużego tempa nie zabrakło czasu na cieszenie się Bałtykiem i spacerowanie po plaży. Byli i tacy, którzy zaliczyli kąpiel w morzu.

Po wędrówkach sił nabieraliśmy w ośrodku wczasowym Neptun na wyspie Sobieszewo.

Wszyscy z wycieczki wróciliśmy z głowami pełnymi pięknych wspomnień i niezapomnianych widoków.

Bardzo dziękujemy pani Stanisławie Zielińskiej, animatorce zajęć klubu seniora w Zakrzowie, za wspaniałą organizację.

Przypominamy, że klub seniora działa w gminie Niepołomice w pięciu miejscowościach Woli Zabierzowskiej, Zabierzowie Bocheńskim, Zakrzowie, Zagórzu i Ochmanowie. W Niepołomicach Klub Seniora działa przy Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, a finansowany jest ze środków gminy.

Wszystkich seniorów chcących aktywnie spędzać czas zapraszamy do nas!

Kontakt: Anna Morton 508 116 958

Anna Morton
koordynator klubów seniora w gminie Niepołomice